Cazacus Software

DE LA PROFESIONIȘTI, PENTRU PROFESIONIȘTI

Bilanțul anual și raportarea semestrială

Obținerea rapidă a fișierului .pdf de raportat către Ministerul de Finanțe pentru Bilanțul anual sau Raportarea semestrială, pornind de la balanțele de verificare aferente perioadei de raportare.

Programul permite

  • Completarea automată din datele existente
  • Integrarea cu programul furnizat de Ministerul de Finanțe
  • Raportări pentru perioade anterioare, din orice an începând cu 1997
  • Modificarea algoritmilor de completare
  • Salvări de siguranță pe suport alternativ

Programul furnizat de M.F. este înglobat în cadrul actualizării corespunzătoare raportării respective, împreună cu regulile de completare aferente.

 

Depuneți raportarea la Ministerul de Finațe în doar 5 pasi

  1. Selectați ca lună de lucru luna următoare perioadei de raportare, pentru care deja aveți făcute balanțele de verificare.
  2. Lansați Raportări financiare și completați câmpurile din fereastra afișată (tip unitate, cine semnează, etc)
  3. Invocați "Generează .xdp, creează și deschide pdf"; se va deschide un fișier .pdf care constituie raportarea.
  4. În .pdf-ul obținut apăsați butonul "Validare" , aplicați semnătura electronică și salvați
  5. Raportați fișierul la Ministerul de Finanțe

Mod de lucru

  1. Se consideră că deja s-au obținut balanțele de verificare pentru perioada respectivă
  2. Selectați ca lună de lucru luna următoare perioadei de raportare (ianuarie pentru bilanț, iulie pentru raportarea semestrială)
  3. Lansați modulul Raportări financiare din meniul Rapoarte -> Raportări financiare
  4. Completați câmpurile din fereastra afișată (tip unitate, cine semnează, etc)
  5. Apăsați butonul "Generează .xdp, creează și deschide pdf"
  6. Programul va deschide un fișier .pdf care constituie raportarea, completat cu toate datele firmei și sumele extrase din balanțele de verificare
  7. Verificați vizual datele completate; în caz de inadvertențe părăsiți modulul, faceți modificările în program (fereastra Firme, note, balanțe, etc) și reluați cu pasul 3.
  8. Validați formularul - (butonul Validare); dacă sunt semnalare erori corectați, faceți noi înregistrări în contabilitate (pe luna decembrie, de exemplu) și apoi reluați această procedură de la pasul 3.
  9. Aplicați semnătura electronică asupra formularului
  10. Salvați documentul .pdf 
  11. Opțional,  copiați documentele într-un director de rezervă (butonul Copiază)
  12. Raportați fișierul la Ministerul de Finanțe (fie online, la www.eguvernare.ro, fie la ghișeu pe un suport acceptat)

Documentație completa  

Versiunea actuală: Raportări financiare.pdf
Versiuni anterioare:   Raportări financiare versiunea 6.pdf
Raportări financiare versiunea 5.pdf

 


Module ale contabilităţii financiare

Contabilitate financiară Planuri de conturi Registre jurnal şi centralizator jurnale
Note contabile Formule contabile Note de amortizare
Registrul de casă contabil Extrase de cont Sume precedente
Fișe de cont Fișe de cont istorice Balanța de verificare
Cartea mare Bilanțul anual și raportarea semestrială
Contabilitate în partidă simplă


Secţiuni ale programului

Contabilitate financiară Contabilitate primara Gestiunea stocurilor
Producţie Resurse umane

 

 

Ești aici: Cazacus Cazacus Software Contabil Profesional Contabilitate financiară Bilanțul anual și raportarea semestrială