Cazacus Software

DE LA PROFESIONIȘTI, PENTRU PROFESIONIȘTI

Articole

Resurse umane

În 1994 am pornit de la cerinţa simplă de a putea face rapid un stat de plată, fluturaşi, şi evident, notele contabile. Apoi au apărut Fişele fiscale, Dovada de plată a salariilor, pe urmă declaraţiile obligatorii pentru  Şomaj, CAS, ITM, CASS; a urmat Revisal şi Declaraţia 112 (ocazie cu care au dispărut declaraţiile pentru  Şomaj, CAS, ITM, CASS), şi apoi un nou Revisal, botezat ReGES.
De-a lungul timpului legislaţia s-a modificat în multe rănduri, cu felurite consecinţe şi efecte asupra modului de calcul şi raportare.
În paralel cu această dinamică legislativă (care de fapt reprezintă o constantă!) au apărut cerinţe diverse ale clienţilor; în tot acest timp am reuşit să ţinem mereu pasul cu noile cerinţe, dar şi să păstrăm compatibilitatea cu toate versiunile/cerinţele anterioare, valabile la o anumită dată.

Pe scurt, modulele de resurse umane rezolvă următoarele

semn facilitate introducerea, modificarea şi tipărirea de state de plată, fluturaşi, liste de avans, de premiere, alte situaţii, adeverinţe, pontaje semn facilitate posibilitatea obţinerii în orice moment a totalurilor pentru un stat de plată, defalcat pe sumele componente, viramente de efectuat
semn facilitate pentru agenţi economici, persoane fizice, unităţi bugetare semn facilitate parametrizare şi compatibilitate cu perioade anterioare
semn facilitate angajaţi cu carte muncă, pensionari, administratori cu contract de administrare semn facilitate posibilitatea efectuării a mai multor state de plată, eventual de tip diferit, pe o lună
semn facilitate posibilitatea modificării sau ştergerii unei poziţii deja introduse. semn facilitate posibilitatea creerii unui nou stat de plată pe baza unuia deja introdus.
semn facilitate tipărirea în formate diverse, acceptate de ITM, configurabile semn facilitate posibilitatea efectuării de calcule inverse; determinarea brutului din rest de plată
semn facilitate posibilitatea aplicării scutirii totale sau parţiale de impozitul pe salar diferenţiat pentru fiecare angajat. (ex: handicapaţi, veterani, etc) semn facilitate generarea de note contabile corecte, pentru toate situaţiile şi posibilitatea configurării/adaptării notelor contabile generate
semn facilitate tratarea corectă a concediilor de odihnă şi medicale; (calculul automat al zilelor şi sumelor) semn facilitate scutiri şi subvenţii pentru şomeri, absolvenţi; calcul, anexe, centralizatoare
semn facilitate evidenţa persoanelor în întreţinere şi raportarea lor semn facilitate tratarea angajatîlor cu mai multe contracte
semn facilitate situaţii speciale semn facilitate sporuri. premii, reţineri
semn facilitate obţinerea automată a "Declaraţiei 112" semn facilitate obţinerea automată a fişelor fiscale
semn facilitate creare fişier pentru plata salariilor prin card semn facilitate sedii secundare, puncte de lucru

 

Dacă doriţi să vedeţi tot ceea ce noi considerăm că sunt facilităţi în modulul de resurse umane,vă rugăm consultaţi articolul Facilitati resurse umane


Modulele secţiunii Resurse umane

Resurse umane Angajaţi State de plată
Facilităţi resurse umane Avansuri Liste de premiere
Situaţia recapitulativă Discheta pentru plata pe card Condica de prezenţă
Declarația 112 Registrul de Evidenţă a salariaţilor Declarația 205
Declaraţia pentru CAS Fişe fiscale
Declaraţia pentru şomaj Declaraţia pentru sănătate Declaraţia pentru ITM



Secţiuni ale programului

Contabilitate financiară Contabilitate primara Gestiunea stocurilor
Producţie Resurse umane

Ești aici: Cazacus